Tema: Ats.: Ats.: Noriu dirbt
Autorius: Blynas
Data: 2010-10-04 18:12:58
Jei man reiktų savo draugų/pažįstamų ratui išvesti statistiką, tai sakyčiau 95% gavo darbus be jokio "blato". Tame tarpe ir geresnius darbus po kvalifikacijos kėlimo, gaunant pajamas "baltais". Taip kad bent jau aš tai tikrai nepulsiu daryti jokių teorijų remdamasis mažuma.

"trickyvic" <meilas@meilas.lt> parašė naujienų news:i8cnnr$cms$1@trimpas.omnitel.net...