Tema: Re: Ats.: Noriu dirbt
Autorius: trickyvic
Data: 2010-10-04 17:18:36
Kodel be argumento, kokiu dar cia argumentu reikia, viskas ir taip
aisku, argumentu reikia parsidavusiems prokurorams ir teisejams kurie po
to vistiek viska iskraipo savaip.
Tik jus man nekliedekit, kad zmogus be "blato" taip lengvai ims pakeis
darba is vieno i kita ir gaus zymiai didesne alga, kliedit ir susidaro
toks yspudis kad, musu kazkas kazkur laukia ishskestomis rankomis...