Tema: Re: Noriu dirbt
Autorius: Viktorija
Data: 2010-09-07 21:15:19
jeigu jau toks didziulis noras dirbti ir uz tai gauti daug pinigu, gal
tada kaip ir trecdalis Lietuvos - i Londona/Airija/etc?
dabar toks metas, kai reikia ne sau uzdarbio ziuret, o bendrai visiems
stengtis isbristi is sudo.
pirmas zingsnis VISIEMS (net nenorintiems) saziningai moketi mokescius
ir neverkt kibirais, kaip tai sunku - visiems sunku, o asaros vistiek
nepades.
butent todel dabar renka mokescius nuo VISU, net jei neuzdirbi tiems
mokesciams, ir lygiai taip pat ismokas apkarpo VISIEMS, net jei po
apkarpymo kai kas nebeturi kaip pragyventi. shit happens, viskas praeina
ir tai praeis.
iseitys trys - arba bendrom jegom padedi kiek gali taisyt padeti, arba
nyk i uzsieni, kur visu isivaizdavimu problemu nera, arba eik vogti is
tu paciu pensininku, gaisrininku ir kitu, kurie pasirinko neisvaziuot i
Anglija.
dar viena alternatyva - nueiti prie seimo ir kiausiniais pasimetyt -
niekuo nepades, bet bent nervus nuraminsi ir siaip gerai praleisi kelias
dienos akimirkas.