Tema: Re: Noriu dirbt
Autorius: Anita
Data: 2010-09-08 18:07:25
suprantuk yra taip-tas, kas gauna minimumą- 800 Lt, saiip ar taip PRIVALO
sumokėti mokescius. patinka jam ar ne.
atskaiciuoja tiesiog. suprantu, kad nervina kai tokios sumos ir reikia
moketi, bet tai.. ne mokesciai kalti siuo atveju
reiktu gal ieskoti arba kito darbo/kitos vietos arba siaip ko nors
mokytis/keisti kvalifikacija. nes verkdamas nieko nepasieksi. nieko. tik
susirgsi ar draugu neteksi bezirzdamas