Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: 4r
Data: 2019-01-16 00:02:35
Prisegu kelias nuotraukas :) kai neapkrautas pc vos girdimas - o kai
apkrautas sniokstimas gaunasi, su maike šalta sėdėti, visdėlto 5
ventiliatoriai neblogą oro srautą sukuria :)

kolkas labai patenkintas kad zm t4 iškeičiau į H15 TT Window, be to ir šonas
permatomas matosi šiektiek tuningo (šviečia motininė ir GPU :))

vėliau įmesiu kaip atrodo :)
4r

"MRT"  wrote in message news:q1a5c3$pv0$1@trimpas.omnitel.net...

> O kaip suprantu uš įžvalgų M2 ssd ir nebuna labai vėsūs, tai dar dilema ar
> aš ta ssd perkelinėsiu nes kažkaip ant plokštės geriau atrodo ir jungtis
> greitesnė :) ir laidukų mažiau.

~84% tiesos.
graziau - taip
laiduku maziau - taip
jungtis greitesne - nevisai (matkes jungtis greitesne, o paties MX500 ta
pati SATA3).

> Tas fractal korpusas tikrai neblogas tik jo gylis labai jau didelis 52cm..
> nebutu tiek vietos po stalu..

Vat Zalman'o savotiskumas ir buvo tas mazesnis gylis.

> be to pas mane nera jokiu cd-rom ar hdd, tai fractal dėžė būtu
> perteklinė..
> kitą kart gal imčiau modulinį PSU ir atjungčiau nereikalingus laidus, nes
> dabar sata, fdd, pheriperal laidai laisvi nepanaudoti - o tai reiškia kad
> juos reikia rišt į kasą ir slėpt..

Mano rinktame buvo modulinis (HYPER M 600 Fortron Hyper M600 600 W, 540 W)..
Kadangi bandziau sumest Win7, tai buvo linksma:
USB nepazista, LAN nepazista, USB-Wifi nepazista, nes USB juk nepazista,
SATA maitinimo laidu nera, nes nera jokio 2,5/3,5/5,25 irenginio - tik M.2
M.2 kitur pajungt - neturiu kur, atsitempt kita PSU, kad paimt SATA
maitinima - tingiu..