Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: 4r
Data: 2018-12-21 17:13:19
Na viskas gerai kas gerai baigiasi :)

įvaldytas RTX2070 :) o BF5 dovanu (code redeem )

https://www.kilobaitas.lt/Vaizdo_plokstes/Gigabyte/Gigabyte_NVIDIA,_8_GB,_GeForce/GV-N2070WF3-8GC/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_694&ID=824878

tikiuosi PSU 520W (SEASONIC PSU S12II-520 520W)  ištemps tą žvėrį...

Review po Kalėdų.. :)

4r
"MRT"  wrote in message news:pvh632$v02$1@trimpas.omnitel.net...

> 1A įstatė ragus ir INNO 3D  gtx 1070 plokštės nebus. (tipo bus bet kitais
> metais sausio ~10d). o gal ir ne.. BBD ant tokių pardavėjų.

Pats briedis raguotas.. as tave ispejau,
kad Kaledinis durdomas nera tinkamas laikas pirkt

> Tai atšaukiau jų užsakymą..

Gal ir neblogai padarei, nes i5-8400 per ta laika atpigo 60 Eur.
http://www.skytech.lt/bx80684i58400-intel-core-i58400-core-40ghz-9mb-lga1151-box-ausintuvu-p-369334.html#tabsnav-2
Buvo 270,69 Eur .. dabar 207,99 .. t.y. -62,70 Eur

> Kaip mania MRT ar į ZM-T4 korpusą lys ši plokštė?
>
> https://www.tomshardware.com/reviews/best-nvidia-geforce-gtx-1080-graphics-cards,4725-4.html
> jos ilgis 27,5cm

Isbalansavai biudzeta.. kiek ji kainuoja? RTX2070 neziurejai (~550Eur)?

Gal ir tilps, bet jei nori griozdus vidun det - deze imciau talpesne.
Zalman'o tie pigus - tik vizualiai man akies nepjauna ir kainos nekelia.
Normalus korpuses, kai kisene leidzia yra koks nors Fractal Design R5

http://www.skytech.lt/fdcadefr5ti-fractal-design-define-titanium-p-221832.html
Kaina 107 Eur .. gal daugoka, juk cia ir be PSU.

Fractal akies nepjauna pigusis (bet suprask,
jis jau nieko bendro neturi su rimtais Fractal'ais)

32 Eur -
http://www.skytech.lt/fdcacore1000usb3bl-fractal-design-core-1000-usb3-black-p-149010.html

Supports graphic card up to 350mm in length with one HDD mounted
Supports graphic card up to 210mm in length with two/three HDD mounted
Supports CPU coolers up to 148mm in height
Case dimensions (WxHxD): 175 x 355 x 420mm
Net weight: 4.1 kg

> gal man vertetu tada midi atx ieškotis?

Ne del to, kad reikia, o del to, kad norisi.
Gal tau kompaktiskesne deze dzin, nes po stalu ir kamazas tilptu :)

> Nes jei spėju keisiu korpusą - reikės ir pagrindinę plokštę keisti tiesa??
> ar gali būt  Asus Prime B450M-A ir didesniame korpuse?

Ne ATX tiesiog padidinta mATX..
Visos montavimo skylutes korpuse yra mATX matkei prisukt.
https://en.wikipedia.org/wiki/File:ATX_ITX_AT_Motherboard_Compatible_Dimensions.svg
(jei nesupranti - nesigilink, jei tinka ATX, tai tinka ir mATX, MiniITX)