Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: Paul_
Data: 2018-12-10 17:50:09
Tipo moki pinigus uz tipo "legalu" produkta? Koks tikslas save
apgaudineti ir uz tai dar susimoketi kazkam?
Per patikrinima  sakysi, kad pirkai legalius langus (nors aisku irodymu
pateikti negalesi) ir kaltinsi ta kuris pardave, bet bauda vistiek
susimokesi pats? Nelabai matau sitame reikale naudos. Idetos energijos
ir pinigu santykis galutiniame rezultate vistiek bus minusinis.

P.s. Nepatarsiu del Win 10 ar office, nes siu produktu strategiskai
atsisakiau. Perejau prie opensource produkcijos ir su jomis susijusiomis
problemomis.