Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: MRT
Data: 2019-01-07 10:55:27
> Tokį klausima gal žinosite..
>
> Ar galima motininę kažkaip perkelti į kairę korpuso pusę? nes pas mane po stalu jis statosi kairėje spintelės pusėje ir tada
> šoninis dangtis būna labai arti sienelė ir oras paduodamas neefektyviai..
> nes greit permečiau dežių pasiūlymus ir praktiškai visi korpusai montuojami dešinėje..

Praktiskai ne.. balti kompai pasitaikydavo, bet ten ir matke "veidrodine", t.y. keista.
Gali nebent rasti korpusa, kuri galima butu apverst ir pastatyt aukstyn kojomis.
Apvertus korpusa deja apsivercia ir visas isdestymas (PSU virsuj, GPU radiatorius virsuj ir t.t.)

Realiai problema yra tavo stalas - bandyciau tiuninti ji.. Galimi tiuningo elementai:
https://www.senukai.lt/p/ventiliacines-groteles-df1510-227-x-68-mm-sidabrines/3z8d
ispjaut ertme ir is vienos ar abieju pusiu panaudoti:
https://www.senukai.lt/p/ventiliacijos-groteles-europlast-vr1515b-150-x-150-mm/2nqt

Kitas variantas demontuoti nuo spinteles ta konstrukcija kompo dezej ir
persimontuot i desine stalo puse (pilnai ar dalinai salinant pertvara is kaires)..