Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: 4r
Data: 2019-01-11 09:45:42
na kai gausiu korpusą h15, ir sumontuosiu viską tai pranešiu kaip įspūdžiai
ir temperatūros..

O kaip suprantu uš įžvalgų M2 ssd ir nebuna labai vėsūs, tai dar dilema ar
aš ta ssd perkelinėsiu nes kažkaip ant plokštės geriau atrodo ir jungtis
greitesnė :) ir laidukų mažiau.

Tas fractal korpusas tikrai neblogas tik jo gylis labai jau didelis 52cm..
nebutu tiek vietos po stalu..

be to pas mane nera jokiu cd-rom ar hdd, tai fractal dėžė būtu perteklinė..
kitą kart gal imčiau modulinį PSU ir atjungčiau nereikalingus laidus, nes
dabar sata, fdd, pheriperal laidai laisvi nepanaudoti - o tai reiškia kad
juos reikia rišt į kasą ir slėpt..

4r

"MRT"  parašė naujienų news:q185lu$cst$1@trimpas.omnitel.net...

> Grynojo nuostolio 22,27 (dėžė+2,37 ventiliatorius), dėžė neprapuls o gal
> ir per skelbiu.lt parsiduos.
>
> Ne visada blynai neprisvyla :)
>
> kita vertus kai pats rig kainuoja 1,5K (Dėže ir monitorius) tai tas
> nuostolis atrodo minimalus..

ir as buvau uzsimines 20181221 berods apie Fractal korpusa..
tai tiek Zalman'a, tiek ta TT Versa H15 galima link
prisvilusiu blynu nuostoliu nurasyt :) .. 22+38=60 Eur

siaip buvo skirtumas padaryt max krutai iki max 1200Eur.
uz papildomus +300Eur atsiranda ir lankstumo, ir kokybes kartelei kelt.

Man asmeniskai Fractal'as tiesiog brangiai atrodo,
kad jis rimtas, tikrai kokybiskas ir t.t. tikiu,
bet is principo tokios dalies uz tokia kaina
kategoriskai finansine prasme tarkim nenoriu..

Pries kokius 15metu, tai ir finansai sakykim spaude..
bet tais laikais i kompa tiek budavau prikises visokiu ploksciu,
kad tokio lygmens korpusas tais laikais butu afyyygenai.
Po visokiu JNC, Sunshine ir pan. Gembird/Codegen atrode cool :D