Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: 4r
Data: 2018-12-09 23:32:20
MRT gal tu žinosi...

Jei noriu monitoriaus geimam pvz
(http://www.skytech.lt/vp278qg-asus-vp278qg-gaming-led-monitorius-garsiakalbiais-coliu-full-1920x1080-k-p-369963.html)
tai turbūt pigesnis variantas būtų Free-Sync palaikantys monitoriai ir AMD
Radeon plokštė?
Nes kiek žiūriu G-Sync monitoriai labai brangūs...
Ar galima naudoti

pvz Intel CPU bei AMD Radeon
(http://www.skytech.lt/rx580p8dfd6-xfx-amd-radeon-580-8gb-gts-gddr5-3xdphdmidvi-p-416779.html)
kartu?

ar geriau nemaišyti ir turėtų būti AMD CPU ir AMD Radeon viskas

arba intel + Nvidia...

4r

"MRT"  wrote in message news:pujj3k$1qs$1@trimpas.omnitel.net...

> seniai nesidomėjau pc naujovėm tad man tą Rig'a sudėti iš dalių gan sunku.

o kas ten sunkaus?.. korpusas + maitblokis ..
tada lieka kelios dalys - MB+CPU (gali but AMD AM4
arba Intel 300-serijos) + RAM (visi DDR4) + SSD (sita mokesi).
Tada dar videlka prisideda.

> o kaip monikas? nes pagal atsiliepimus jis visai neblogas rodos..

gal ir OK.. priklausomai nuo akiu kiti gali sakyt 1920x1080 nelabai, bet
jei tinka sita reza, tai bent GPU patemps geriau prie sios raiskos.

> žinau ko noriu: 27" monikas,  CPU i5 8400, 8gb ram, 2tb HDD + 1TB SSD,
> videlka nei iš blogųjų.. gali būti ir AMD /RADEON.

RAM mazoka, paprastai 2*8GB .. GPU minimum GTX1060 3GB ziurek.

Sakykim kazka primeciau tik su i3-8100, nes imt i5-8400
uz 270 yra nesamone (stebek kaina, jei ji bus ~220Eur - tada +/-)

http://www.skytech.lt/krepselis-109544.html

PS. Skytech uz +7.99 Eur surenka ta detaliu rinkini.