Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: 4r
Data: 2018-12-07 21:53:28
Idomybiu Siurbele <netikekit@ne.lt> Wrote in message:
> norejimas win 10 kokiu bybbiu pagristas4r <4r@4r.lt> raš? news:puecck$bhh$1@trimpas.omnitel.net:> Sveiki> Praejo jau 12metu kai kazkada 5000lt kainaves kompas paseno, aisku>  lopiau as ji keisdamas  cpu, vga, ram ,idedamas ssd bet vistiek>  nekazka... jau o ir kaledos ne uzkalnu.. ;)> Dabar bandau ziurinetis iki 1,2keur..> Kaip manot ar verta daidytis i jau surinkta ar is daliu rinktis?> I ta kaina turi tilpt korpusas, klava,pele, monikas 27", windows 10> Reikia kad ir talpos butu kokia 1-2tb hdd ir kokia 240-500gb ssd> Paskirtis filmams, zaidimams ir t.t, na kad dar kokia min 5metus>  nereiketu nieko kelt..> > Dekoju uz komentarus

Win10 nes kompas seimai- man, zmonai, vaikui, ir prie sios
 sistemos visi iprate, nenoriu nieko naujai apmokinti nes ir taip
 kvarsina galva su klausimais
Tai ir word kartais reiks ir pageimint pvz fortnite
High end labai nereikia, tiesiog kad kokiem 5metam neknistu proto..
--
4r

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/