Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: MRT
Data: 2019-01-09 15:36:20

Paziurek manual'a - 3 FAN slotai (CPU+2*CASE)

Jei tiksliau, tai GAMMAXX 200T DEEPCOOL :)

> CHA_FAN1 jungtis: 2x Arctic PST
> CHA_FAN2 jungtis: 2x Arctic PST
> CPU_FAN jungtis:  1x Arctic PST ir už jo Coolmaxx'as

arba palikt CPU_FAN'a viena
ant likusiu dvieju CHA_FAN - 2xPST ir 3xPST

> Vistiek man neaišku kur čia gali reikėti to HUB'o…

Taigi stalciuj jo nera.. kartu su Zalman'u :)
O siaip gal gali jis ir uz "prailgintuva" atidirbt?..
Tarkim trys ausintuvu laidai iki matkes CHA_FAN,
o ten dar vienas i kita subadyti ir pan..