Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: Caponi
Data: 2018-12-11 10:21:16
Skonio reikalas. Galios pilnai pakaks ir 520W. Labai grubiai, jei kompas
nėra prifarširuotas ten su 10 HDD, 3 VGA ir dar bbž ko, tai paprastai
gali susidėliot taip - visa sistema 100W + VGA, kas 1070 atveju yra
150W. Kai perkami visokie JNC ir Codegenai, ten lipduko skaičius reikia
dalint minimum iš 2, kad gautum tikėtiną maitblokio atlaikomą galią,
tokiu atveju 500W būtų labai ant ribos. Geras matblokis (o Seasonic,
mano galva, yra pats geriausias gamintojas) deklaruojamus skaičius
visada atitiks, taip kad 620W pasirinkimas prasmingas tik tiek, kad
kainuoja simboliškai daugiau, o vdrug ateity sugalvosi kokį žvėrį
pasigamint.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/