Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: accu
Data: 2019-01-09 16:01:29
On 2019.01.09 15:36, MRT wrote:
> arba palikt CPU_FAN'a viena
> ant likusiu dvieju CHA_FAN - 2xPST ir 3xPST

Na ten jau pagal situaciją, gal žmogui cable management'as gražiau
gausis ar dar kas nors susišvies. Kol žaislų gavimo laukimo stadija tai
tik spėliot belieka.

> Taigi stalciuj jo nera.. kartu su Zalman'u :)
> O siaip gal gali jis ir uz "prailgintuva" atidirbt?..
> Tarkim trys ausintuvu laidai iki matkes CHA_FAN,
> o ten dar vienas i kita subadyti ir pan..

Kitas momentas — kiek „kantrūs“ tie FAN'u maitinimai…
Konkrečiu atveju manual'as sako The CPU_FAN connector supports a CPU fan
of maximum 1A (12W) fan power. Apie CHA_FAN nieko neminima. Tai aš šitoj
vietoj su ventiliatorių girliandomis nuo vienos jungties per daug
neįsijausčiau.

Jei jau man nutiktų tokia nelaimė ir tektų apturėt Versa H15, tai
sakyčiau planas toks:
— priekis CHA_FAN2 ir 2x AC PST,
— stogas CHA_FAN1 ir 2x AC PST,
— galas CPU_FAN ir 1x AC PST, ir nuo jo uodegėlės pajungtas tas
cool'n'shit (tikėtina abu „žiūri“ viena kryptimi, ir oro srautas turėtų
derėt šitam tandeme kai abu gazuotųsi pagal CPU aušinimo poreikius).
Taip taip, gausiai IMHO :)

--
accu