Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: MRT
Data: 2019-01-07 10:42:37

> O visą šitą gėrį sudėt į abilekokį korpusą su vienu mažu ventiliatorium šilto oro išmetimui tai jau vienas geresnių sprendimų? :)

Deze mano pasiulyta.. bet buvo orientuojamasi i GTX1060 3GB :)
Eigoje sakiau, kad galima keisti vien del to, kad norejo Full ATX..
Jei M.2 MX500 taip ir turi kaisti netgi kai GPU miega/idle,
tai ne korpusas ir ne videlka del tos temperaturos kalti.

> Na ir visa tai su mintim, kad 5 metus nieko nereikėtų keist.
> P.S. ir 5 metų perspektyvoje nusibaudžiant su NE NVMe SSD :)

As siuliau 500GB NVMe M.2 Adata + 500GB SATA 2,5" MX500 .. neitikinau :)