Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: MRT
Data: 2019-01-08 22:02:40
> Iš pigu.lt galiu atšaukti tuos ventiliatorius nebėda, nes už juos
> neapmokėta.
>
> Bėda ZM T4 korpuso tame kad priekinis ventiliatorius apačioje ir pučia
> tiesiai į PSU bloką, virš  jo GPU užima visą dežės ilgį.
>
> ir oras virš GPU esančios plokštės jau nebepatenka..

Priekinis FAN sumontuotas "truputi auksciau"?
https://www.easycom.com.ua/data/cases/20142480-2715/img/19_zalman_zm-t4.jpg
Is foto tarsi yra dvi vietos prisukti ta front 120mm

Tas ipustas oras i PSU juk neatsimusa kaip nuo sienos
ir atgal per prieki negrizta.. "vejelio" tik GPU nejaucia,
bet ji juk ir savo parpalus turi, kurie jos radiatoriu ausina.

> Visos problemos išsispręstų jei priekyje būtų galima montuoti dar 1
> ventiliatorių, jis tada apipūstų ir pagrindinę plokštę ir viską kas virš
> GPU

Kai rinkau kompa i ta Zalman .. ventiliatoriu berods nemaciau..
Palikau plika, su defaultiniu Case FAN ir papildomu nekisau.
Taip ten kuklesnis HW .. ir tai buvo pries 25 men (2016-12men):

ZM-T4 PC korpusas Zalman ZM-T4 Mini Tower (be PSU, USB 3.0)
HYPER M 600 Fortron Hyper M600 600 W, 540 W
B150M MORTAR ARCTIC MSI B150M MORTAR ARCTIC, B150, M.2, HDMI, DVI, mATX
CT525MX300SSD4 Crucial SSD MX300 M.2 Type 2280 525GB 530/510Mb/s
BX80662I56600 Intel Core i5-6600, Quad Core, 3.3GHz, 6MB, 65W, VGA, Box
UCACO-FI11001-CSA01 CPU aušintuvas Arctic Freezer i11,
HX426C15FBK2/16 Kingston HyperX Fury Black 16GB (2x8GB) 2666MHz CL15
GV-N1060IXOC-3GD Gigabyte GeForce® GTX 1060 Mini ITX OC, 3GB GDDR5

PS. Apie surinkta kompa jokiu ziniu tuos 2 metus neturiu
(jei butu iskepes ar kazkas nevalintu - butu paskambines).

PSS. M.2 pasirinktas tik todel, kad M.2 kainavo
berods ~135, o 2,5" truputi pabrango.. gal iki ~150 Eur

> Spėju nulupsiu priekinę plastikinę panelę su sumontuosiu ten
> ventiliatorių - virš 1-ojo

nulupi prieki ir ne virs 1-ojo, o ta priekini persuki kiek auksciau.
Truputi skyles kitaip ikaltos - gal gumas panaudot i tema.
Apatines skyles - pats FAN viduj, virsutines - tarsi - FAN isoreje.
Arba ten kazkokia makle vandens ausinimui.

> Pridedu nuotrauką kaip galvoju padaryti...
>
> Iš esmės ZM T4 dėže man tinka- patinka, gero gylio..
>
> tik vat dabar dilema ar modifikuoti Zalman T4 ar  parduot per skelbimus
> ir paimti tokį korpusą kuris turėtų kelis ventiliatorius priekyje..

Kad atmetus M.2 MX500 temperatura, visos kitos yra
pakankamai normalios, kad NEDARYTI NIEKO.

--------

3.5" HDD montuok i DVD vieta (vis vien DVD siais laikais nereikia)
Perejimas 5,25" -> 3,5" kainuoja 89 centus:
http://www.skytech.lt/mf543-gembird-adapterisredukcija-begeliai-52535-p-70954.html

Tada galesi ta remeli HDD isimt is korpuso,
arba kazkoki ventiliatoriu ten prisukt (cia apie):

https://ru.gecid.com/data/cases/201402040800-5203/img/12_zalman_zm-t4.jpg

(uz to 3,5" HDD tarsi nera aklina siena)

Korpusui garantija dzin - pora skyliu galima jame pasidaryt ir ten,
kur ju nera.. tuo labiau vidineje puseje juk ir uz akiu nekliuna.