Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: MRT
Data: 2018-12-17 17:02:49
> Nuotraukos ZM-T3 bet spėju pagal matmenis identiškas ZM-T4.
> Kaip suprantu ZM-T4 turi stockini  9cm ventiliatorių gale.
> o priekyje kaip opcija tilptų 12cm propeleris pvz toks?
> https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/korpusas_ir_ausinimas/ausintuvai/deepcool_case_fan_xfan_120_xdcxfan120

kaip ir turetu tilpt.. paprasciau butu tiesiog sulaukt ir kai po ranka turesi - matysi ar reik.
PS. kojelems tiuningo reikes - kazka tokio: https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=176879

https://www.overclockers.ua/case/zalman-zm-t3/all/
https://www.overclockers.ua/power/zalman-zm-t3/14-big-zalman-zm-t3.jpg
Ножки корпуса сделаны максимально просто — на возвышение приклеены резиновые нашлепки.
Высота ножек всего 5 мм, чего может не хватать для нормальной вентиляции БП при высоких нагрузках.

+ man jos nepatiko, nes tokios labiau jau minimalistines ir neitin tikslios.