Tema: Re: Naujas namu kompas
Autorius: neratoblogo
Data: 2018-12-09 18:22:53
Dėl sportinio inetereso sūnui ką tik vidutinio biudžeto AMD platformą
surinkau. Sklandžiai, be gliukų gavosi ir viskas skraido:

4GB Sapphire Radeon RX 580 Nitro+   € 186,90
8GB Patriot Viper 4 rot DDR4-3000 - € 61,90
AMD Ryzen 5 2600 -  € 152,90
Asus Prime B450-Plus AMD B450 -€ 92,85
500GB Crucial MX500 - € 69.9
PSU be quiet! System Power 9 - € 52
PC korpusas Zalman Z1 Midi Tower (USB 3.0) -  31.69 €

Viso 646 Eur.

Monikui lieka 354 eurai. (Aš sau asmeniškai pirkausi Dell U2715H - kaip
tik kaina gavosi 353,99:)

Labiausiai patiko tai, kad tiek proco, tiek video ir maitblokio
ventiliatoriai veikia tyliai ir nekaista.