Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: ABLomas
Data: 2019-01-08 12:00:47
On 2019.01.06 12:17, [mikro] wrote:
> tai kas liecia intel wifi drivus, tai cia tradicijos - nuo neatmenamu
> laiku intelis daznai malku su jais priskaldo.

Blia, nu bet kad taip būtų tai kaip ir nepamenu, kad būčiau matęs.
Supranti, lagina viskas protarpiais, o CPU/GPU/IO rūko, žiūrint useriaus
levelyje.
Draiveriai aišku giliau knisa, tu gali nieko nematyt su paprastais
toolsais, o situacija - šikna :/

Aš tą laptopą sakiau nax parduosiu, bo valino blogiau nei mano senas HP
(kur viskas stabiliai lagino, be trūkčiojimų - tai bent nuspėjama),
galvojau koks gaidys, o čia pasirodo, toks paprastas sprendimas...