Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: Paul_
Data: 2018-10-16 14:35:54
Taip, tas TDP yra tik orentyras, notebooku gamintojai daznai su atsarga
uzstato CPU tik 15W TDP tam, kad netureti veliau galvos skausmo, del
vartotojams iskylanciu perkaitimu, kai anie naudoja kompus isimete i
patalus.
Kaip bebutu, cia dar klausimas, ar pavyks atrakinti tuos 45W, suzinosi
tik pabandes ant konkretaus egzempliorio. Gali buti kad pirmiesiems
Xiaomi Notebook Pro ta galimybe buvo atrakinta, bet sekantiems
pagamintiems veliau uzrakino.
Jeigu ausinimas "nepaveztu" su padidejusiu pikiniu 45W TDP, pvz 30
minuciu AIDA32 teste (geriausiai atlikti testus itraukiant ir GPU
akrova) ir jau virsytu 90C, tai galima visada gryzti prie CPU orginalaus
15W TDP.
Daviau pries tai nuoroda i youtube instrukcija, kuriame buvo kalbama
apie platformos galimus atlikti "patobulinimus".
Jeigu su tuo paciu Intel XTU irankiu pavyktu sumazinti CPU voltaza 10%,
tai gautusi 23% mažiau sugeneruojamos šilumos, kuria tenka aušinimo
sistemai pasalinti.

Yra buve kuriozu, kai i7 8550 pralaimi i5 8250, butent del to, kad daug
greiciau sukilus CPU temperaturai i7 pradeda riboti save ir dirba prie
mazesnio taktinio daznio. Tuo tarpu i5 dirbdamas nuo pradziu su mazesniu
taktiniu dazniu, pasiekia daug veliau pikine temperatura ir saves
ribojimas neisijungia. Sumine testo resultatu suma gaunasi i5 naudai.
Nors aisku prie trumpu uzduociu i7 su savo didesniu pikiniu taktiniu
dazniu turi pranasuma.

Intel su savo procesoriu kartomis yra issimuse is grafiko. Isspjauna i
rinka nauja gaminiu serija su 3-5% nasumo prieaugiu. Kazkaip nerimtai
toks prieaugis atrodo, bet single-threat darbuose AMD gaminius vistiek
aplenkia.
Turiu itarima, kad nebeskiria jie tiek demesio, nes yra tam rimtu
priezasciu susijusiu su techo-procesu. O gal kvantiniuose procesoriuose
jiems sekasi eksperimentuoti geriau?