Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: Bronco
Data: 2018-09-11 15:15:59
Labai jau aptakiai kažkaip reikalavimus surašei ;) Jei teisingai
dekoduoju tekstą, tai nb toks labiau žaidimams turėtų būti skirtas, t.y.
bent koks normalesnis GPU ir FHD IPS matrica?

Pigiausi iš normalesnių variantai:

http://www.skytech.lt/273011048-dell-3579-black-156-ips-full-1920-1080-pixels-matt-intel-core-i58300h--p-400547.html

http://www.skytech.lt/273011047-dell-3579-white-156-ips-full-1920-1080-pixels-matt-intel-core-i58300h--p-400548.html

http://www.skytech.lt/273011051-dell-3579-black-156-ips-full-1920-1080-pixels-matt-intel-core-i78750h--p-400552.html

ir t.t....

O šiaip gali pats skyteche pažaist su filtrais, nustatyk minimum GTX
1050 ir 15" FHD + normalesnius gamintojus ir rinkis. Arba patikslink max
biudžetą, tada gal pavyks pasirinkimą iki kelių modelių sumažinti.