Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: ABLomas
Data: 2018-10-19 11:10:08
On 2018.10.19 10:40, MRT wrote:
> Idomiai ant i5 supranti "trotla".. turbo boost daznio
> nelaikymas mano supratimu irgi prie "trotlo"..

Nu aš senoviškai vis dar galvoju - trottlinas tada, kai procas perkaista
ir smagiai numušinėja dažnius.
Su visais aktyviais core tai max turbo freq bet kuriuo atveju nelaikys,
koks ten bebūtų procas (nu nebent ryžiaus XFR).
Prasuksiu tą aidą, nesunku, bet kad nesu tikras, ką norim pamatyt - mano
norimam workloadui niekas neperkaista ir dažnio žemiau nominalo
nenumetinėja. Kaip padaryt realų stress-testingą "dugnais" aš žinau, bet
tai su mano poreikiais niekaip nekoreliuoja. Ankstesniems komentarams
kad "vos gavus reik pertept nes perkaista", arba "normaliai nieko
nepaleisi nes perkaista" man rodos užtektinai argumentų, kad yra ne taip.

Tuoj grįšiu, sumesiu tą aidą ir pažėsim kas gausis ;-)