Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: ABLomas
Data: 2018-09-11 20:24:14
On 2018.09.11 15:47, MRT wrote:

> Filtras galimas ir pagal procus - i5-8300H | i5-8400H | i7-8750H | i7-8850H
> https://en.wikipedia.org/wiki/Coffee_Lake#Mobile_processors

Ačiū MRT, daba kaip tik vartau.
Kai kurie variantai yr totalus overkill, tai aš prie kažko paprastesnio
nulindau.
Nu tai daba maždaug vartau tarp kažko su builtin video (yra tokių
malonių ir mažų, pasirodo, pvz.
http://www.skytech.lt/80xl03bslt-lenovo-ideapad-320-156-fhd-1920x1080-antiglare-intel-core-i57200u-6gb-p-367522.html
- reviuvai sako, kad HD620 yra minimum 2x greitesnis nei HD3000, tai gal
man užtektų) ir kažko didesnio. Bet vos tik prisideda kokia rimtesnė
NVIDIA plokštė, taip atsiranda ir papildomas HDD (kurio man nax
nereikia, į 120GB SSD daba ramiai lendu ir dar lieka) ir krūva navarotų.
Brauzinu per sąrašus, ką nors surasiu per viduriuką ;-)