Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: MRT
Data: 2018-10-19 12:11:45

> Nu aš senoviškai vis dar galvoju - trottlinas tada, kai procas perkaista ir smagiai numušinėja dažnius.
> Su visais aktyviais core tai max turbo freq bet kuriuo atveju nelaikys, koks ten bebūtų procas (nu nebent ryžiaus XFR).
> Prasuksiu tą aidą, nesunku, bet kad nesu tikras, ką norim pamatyt - mano norimam workloadui niekas neperkaista ir dažnio žemiau
> nominalo nenumetinėja. Kaip padaryt realų stress-testingą "dugnais" aš žinau, bet tai su mano poreikiais niekaip nekoreliuoja.
> [...]

Vizualiai ten radiatorius gan padorus.. kad nelaikytu Base Clock, tai sakyciau
ten turi ne tiek prasta termopasta but, bet kazkokia gera izoliacine pasta :)
Realiai jei ir susidaro keli papildomi laipsniai - ventiliatorius vargu ar "dugnais" pucia..
Turejimas stress testo su temperaturom ir rpm - po kurio laiko gali buti
kaip indikatorius, ar jau pakankamai dulkiu prisisiurbe ant ventiliatoriaus grotu :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Turbo_Boost
The increased clock rate is limited by the processor's power, current, and thermal limits, <..>

Situo noriu pasakyt, kad Boost'as gali but apribotas "thermal limits", taciau ne tik juo..
Pvz. - jei gamintojas tarkim XFRiskai TDP-up sureguliuoja zemiau nei 25W..
Dar kazka ant kazkuriu skaiciau, kad berods yra short-term ir long-term limitai, tai ...