Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: ABLomas
Data: 2019-01-06 10:41:40
On 2019.01.05 22:40, [mikro] wrote:
> nu tai updaitink/downgradink  drivus, pasileisk koki nors process
> monitoriu - kazkas tuo metu pasimatys, kas cpu apkrauna ir t.t.

CPU rūko, GPU rūko, bent jau stebint grafikuose/loginime - o jei bugas
draiverio viduriuos, tai tu ir nematysi per paprastus process monitorius
ir pan., reik jau normaliai profiliuot appsą, kas užima dx laiko.

Esu 99% tikras, kad radau kame replės - per nauji Intel WiFi draiveriai
(dabar jau ir per seni, nes kaip tik nauja išėjo versija). Paprasto
tinklo kabelio ten neįkiši, tik per wifi - va ten ir buvo problemos, kad
jis viską mirtinai gesino. Su senais draiveriais (spėju ir su pačiais
naujausiais, kur šviežiai išėjo, bet dar nebandžiau) viskas kaip per
sviestą... %)