Tema: Re: Patarkit dėl laptopo ThrottleStop
Autorius: MRT
Data: 2018-10-23 23:18:37

> pradedu pritart, kad i7 yra spec paskirties produktas turintis bus spec
> ipakavime, kad ir desktop towerio forma. nes nu kasdieniam pyzdelinimui
> i forumiuka uztenka ten tu kastruotu m3-6y30 ar kaip ten dabar ulv vadinasi

na nebutinai.. i7-****U dar puse velnio gali gautis,
bet as visada skeptiskai ziuredavau, kad TDP tas pats,
taciau daznis i7 didesnis nei i5 ir tipo tai naxaliavu..
tarkim i5-8250U man priimtinesnis del kainos (na truputi mazesne
nei i7-8**0U) ir simboliskai tiketina kad siek tiek maziau kaistu.

ganetinas blogis ne "U" serijos CPU ploname korpuse..
gamingo kompo storumas - privalumas, o ne trukumas.