Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: MRT
Data: 2018-10-16 20:30:21
> Kaip bebutu, cia dar klausimas, ar pavyks atrakinti tuos 45W, suzinosi tik pabandes ant konkretaus egzempliorio. Gali buti kad
> pirmiesiems Xiaomi Notebook Pro ta galimybe buvo atrakinta, bet sekantiems pagamintiems veliau uzrakino.
> Jeigu ausinimas "nepaveztu" su padidejusiu pikiniu 45W TDP, pvz 30 minuciu AIDA32 teste (geriausiai atlikti testus itraukiant ir
> GPU akrova) ir jau virsytu 90C, tai galima visada gryzti prie CPU orginalaus 15W TDP.

Man tik klaustukas, kodel 45W, jei i5-8250U Intel'is deklaruoja
TDP 15W, TDP-down - 10W ir TDP-up - 25W
Tarkim toki cirka suprantu taip:
i5-8250U pasyviai ausinamas ar taupant akuma - 10W TDP max ikali..
i5-8250U - paprastai 15W (gal tik dar TurboBoost'ui kazkiek "up")
i5-8250U - gerai ausinamas - 25W (ir TurboBoost dazniu gali veikt ilgai ilgai)..

> Jeigu su tuo paciu Intel XTU irankiu pavyktu sumazinti CPU voltaza 10%, tai gautusi 23% mažiau sugeneruojamos šilumos, kuria tenka
> aušinimo sistemai pasalinti.

Voltage tikrai groja.. as kazkoki nevykusi AMD'a senu laiku su
RMClock downvoltinau - gavosi tylesnis ir akumas ilgiau laiko..
Panasiai su eksperimentais su G1620 vs G1640T..
"T" raidele tarsi su minimaliom pastangom ir pats gali pasidaryt..
Vat nuimt "T" jau sunkiau - CPU daznis mazesnis,
TurboBoost Celkom nepriklauso ir pan.