Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: MRT
Data: 2018-10-16 09:30:16
> Naudinga, kad su Intel Extreme Tuning Utility Intel 8 kartos i5 ar i7 pakeliant TDP iki 45W galima gauti panašų našumą kaip i7
> 7700HQ.

Bet cia ejimas pries Design :) .. TDP = Thermal Design Power..
tarsi kiek reiktu suprojektuot silumos nuputima..
Jei ausinima suprojektuoji grynai 20W ir ikali limita,
tai jo pasalinimas gaunasi su niuansais.. aisku voltage
tiuningas gali padaryt "agresyvesni" rezima ir jei konkretus
procas ji atlaiko, tai praktiskai pasidarai "fine tuning"..

Kadangi nebandes, tai siaip kiek idomu.. tikrai tiem i5-8250U
galima sukelt iki 45W?.. ju TDP-up tarsi 25W.. neihardcodintas?.
https://ark.intel.com/compare/95443,97185,124967,135935,134876
Ir siaip i5-8250U man yra "7-os kartos pavadintas tarsi 8-a karta"..
Tikrieji "8-os kartos" - i5-8259U (Coffee Lake)

Lenda keli NUC su jais -
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=i5-8259U+%7C+i5-8269U+%7C+i7-8559U