Tema: Re: Patarkit dėl laptopo ThrottleStop
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-10-24 19:38:16
nu. kariavau su penkiolikiniu, pastas tepiau radiatorius keičiaus, kaip
bbs taip bbs. Man toks įtrimas, kad ten sy heatpipe'u kažkas negerai by
design buvo, tiesiog nepajėgia jis reikiamo kiekio šilumos nunešt. Nes
kai jau dugnais, ventiliatorius sukasi dugnis būdavo ir pučia tik
drungną orą nuo radiatoriaus.