Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: MRT
Data: 2018-09-12 12:33:45

> Blemba kokie GTX'ai, ten gi ant dabartinio dota eina su low nustatymais, reiktų vos daugiau, o čia man desktopinio analogą siūlot
> =)
> (nors jo, lan party kartą per du-tris mėnesius, tai te rimtai kosminio laptopo tam nereikia).
>
> Einu skaityt toliau ;-)

MX150 kiek silpnesne uz GT1030, kuri butu pravalas normaliam geimeriui..
Ir tarkim MX150 techniskai yra maziau nei puse tos GTX1050 laptopines..

Kas su ja gerai - ji bent nera dar silpnesne seniena, pervadinta kitu vardu.. Pvz.

MX110 - GM108 28nm
MX130 - GM108 28nm
Geforce 930M - GM108 28nm
Geforce 940M - GM108 28nm