Tema: Re: Patarkit dėl laptopo
Autorius: [mikro]
Data: 2019-01-08 11:04:27
a... I intelio ssd puse niekada kazkaip net neziurejau. brangus, performance
toks ant garbes zodzio ir t.t.
nors zinau, kad ukyje buvo padvesusiu, tie kur ejo su sandforce
kontroleriais, bet kaip ten kas, jau nepamenu:)

"Dainiushas"  wrote in message news:q10dqh$ok9$2@trimpas.omnitel.net...

biskį aš čia jų papirkau kažkada, permokėdamas už vardą, tai gerai, kad
bent garantija ilga. iš ~10 bene 3 jau grąžinti.