Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: MRT
Data: 2018-03-13 20:28:16
> nu jo rodo ir DHCP ir gateway serva ta pati 192.168.0.1, reiskia tas
> archeris leidzia viska kiaurai i sky hub routeri

i archeri grubiai gali ziureti kaip i switch'a ir AP.
vienintelis skirtumas, kad "switch'as" pajungtas
prie sky hub ne laidu, o per wifi ..
todel archeris jau nelabai "routeris"

> del SMB v1 klausimas, gerai kompuose v1 diseiblinu visam tinkle lieka
> tik vienas SMB v1 servas, t.y. archeris ir keli klientai, telefai,
> plansetes, tv, mag. kokie galimi blogiausi scenarijai? archerio daba
> adminas gali tik vienas but, t.y. mano kompas priristas pagal mac,
> remote isjungtas...

SMB v1 kompuose.. gali koki nors suda ant Wimdozinio kompo pakurt..
Tada tas kompas priima uzklausas yra pazeidziamas..
Gali buti, kad tame kompe niekas ant SMB v1 nesisuka, bet
jis turi galimybe pats jungtis per SMB v1 prie kazkokio susikto
daikto, kuris per SMB v2 nemoka ir teikia share per SMB v1 (archer).

Kompe isjungus galimybe prie kazko jungtis per SMB v1 sudarai
prielaidas tiems susiktiems daiktams but neprasmiams ir isjungt
viska, kas su tuo SMB v1 susije.

 > sakai juodoji skyle tinkle? FW ijungti visur kur imanoma,
 > ka bombintojas pasieks naudodamas v1 skyle...routeri nuhakins
 > (archer) maximum?

o kaip jis iveks Sky Hub NAT'a ir Sky Hub FW, jei hackeriui
marsruto nera iki to SMB v1 ant archer (nepasiekiamo is isores)?
skyles ar skyliu komplekto esme ta, kad per jas kiaurai praeitum.
Pvz. skyle android mobilkoj + skyle vidiniam tinkle SMB v1 = .....

Tik i sita "nieko ziauriai ziauriai baisaus" ziurek
kaip i "skyletus dzinsus" ir "skyletus triusikus", t.y.
a) skyleti triusikai + neskyleti dzinsai
b) skyleti dzinsai + neskyleti dzinsai
c) skyleti triusikai + skyleti dzinsai