Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: MRT
Data: 2018-03-13 13:37:51

> WAN portas paliktas DynamicIp rezime ir jam pofig nereguoja,
> nuliukai visur ir lieka

Cia buvo mintis, kad NAT'as reikalingas WAN IP adresa
"transliuoti" i LAN.. Todel NAT'as neturetu veikt WDS'e ..
FW kaip ir galimas tarp "interfeisu", pvz. wifi nuo lan atskyrimui ir pan.
Kas del DHCP - kartais buna opcija "secondary DHCP",
na tarkim dingo wifi, tai prarandi IP adresus tarp savuju device..
Aisku net jei tas "pagalbinis DHCP" - jis berods vis vien
turi gateway nurodyt (isduoti) ta primary kaimyno routeriuka..