Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: MRT
Data: 2018-03-13 16:27:36

> FW turi omeny forwardinima? Galvojau apie FireWall kalbi,
> fairevolas tai te saugo nuo DoS ir panasiu nesamoniu...

FW turejau omenyje firewall.. tarkim gali blokuoti tam tikrus portus is wifi i lan.
Sakykim izoliavimas, kad kokie nors share neveiktu, laniniai kompai nesimatytu.
Klausimas ar c50 gali tureti taisykle tarkim apfirewallink man LAN1 porta i LAN2 porta.
Paprastai tas funkcionalumas labiau iprastas ant WAN interfeiso (ka praleist is/i LAN)..

> NAT tai as kiek susidures (nedaug) ne routina srauna o reguliuoja visokius
> forwardinimus portu atidarymus ir panasiai

NAT = network address translation.. PAT = port address tranlation..
paprastai naudojami sujungti skirtingos adresacijos tinklus, buitiskai vadinam routinimu..
miktorikiskai ar tik ne NAT "IP masquerading" vadinasi tas reikalas kai 1 isorini IP - n vidiniu IP.
Tie visokie isorinis_IP_per_ta_porta => vidinis_IP prie sios operos (kai NAT one-to-many, o reikia i konkretu).

PS. kadangi groups'as ir networks, tai atsiprasau, kur netiksliai ar klaidingai savoka panaudojau.