Tema: Re: WDS ir greiciai?
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-06 00:35:23
man rupi ne susijungimo greicio kritimas o isejimo i interneta, daba kompas
su wifi 2.4 adapteriu jungias 150Mbps, 5Ghz neatsimenu, nu tarkim irgi
150Mbps, pajungus kita routeri wds rezimu tarkim 72Mbps linku susijungtu,
kazin ar realiai kociotu 3-4MB/s
problema tame kad naminis routeris nixuja nevalit ant 2.4 daznio, max ka
pasieka 40Mbps i interneta, bet taip buna retai, dazniausia greitis i isore
svyruoja nuo 4 iki 30Mbps, o vat jei jungt ant 5ghz daznio tai greitis i
isore ~70Mbps pas visus buna, zodziu kambary yra pora 2.4ghz ONLY devaisu
kuriuos reiktu permest ant greitesnio "kanalo" tu devaisu neina niekaip
ismokint 5ghz
vat jei routerio 2.4 butu stabilus kaip 5ghz tai nesukciau sau kiausu cia,
routerio setingsai perziureti, kanalai isbandyti visi (palikta daba ant
auto), nieko padoresnio islaust neina, routeris provaiderio, nepakeisi,
laido atsitempt galimybes nera