Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-13 18:56:05
a dabar nagrinejus ka jis veikia, kiek matau tikrai kiaurai kaip switchas
veikia, NAT'us abu isjungiau (te yra 2, NAT ir Hardware NAT..) pofig nieks
nesikeicia, pasitikrinau dar su visokiais online security skaneriais, tai ne
vienas jokios skyles nerado
https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2
sitas labiausia patiko, tai variantas toks palieku SMB v1 serva ijungta,
tikimybe feilui tik tada jei koks vietinio tinklo elementas uzsikres kokiu
brudu mylinciu butent SMB skyle