Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-13 12:10:04
"MRT" <martynas@fastlink.lt> Wrote in message:

> o WDS'as neisjungia kazko?.. kad ir to paties DHCP, NAT, FW?..
> Bent jau kaip as issivaizduoju c50 to pagauto tinklo nepriskiria WAN'ui..

DHCP turi rankom isjungt, NAT ir FW bei UPnP lieka aktyvus ar jie
 veikia nezinau, bent jau loguose matos kad UPnP portus skirsto
 pagal uzklausas, DHCP net ir jei isjungtas tai neitakoja darbo,
 laida ikisi ar per wifi pajungi ka nors automatiskai susigaudo IP
 ir gateway, siaip prie kekvienos funkcijos paraso kad va jei
 ijungtas WDS tada as neveiksiu, da as namie prie situ funkciju
 paskaitinesiu kurios is ju su WDS nedraugauja
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/