Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-13 02:03:05
nu daba pradejau issipisinet is archerio, pajungiau jam 2.5'' diska per USB,
buvo problemu su samba bo archeris tik v1 samba palaiko o windoze v2/v3 ir
px kad ijungi v1 palaikyma, jin ji igonruoja (klaida specifine meto va mol
tavo samba v1 nesaugi eik nx), teko isjungt v2 ir v3 palikt tik v1...i kompo
disko i archerio diska filma kopina 7-8MB/s is archerio 8-9MB/s, qbitorrentu
pabandziau kacialint filma tiesiai i archerio diska...pradzioje pora minuciu
tyla...po to maximum 4MB/s pasieka, moka archeris ir mediaservo funkcija
atlikt, tiesiai is disko gali TV grot ir gimtasis w10 metro stiliaus apsas,
jei bandai paleist per VLC ar potplayer tai ne tiesiai groja o is pradziu su
exploreriu i tempus kopina :D (Windows Media Connect Compatible (uShare)
servas)