Tema: Re: WDS ir greiciai?
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-06 16:16:03
"MRT" <martynas@fastlink.lt> Wrote in message:

> tai gali tekt eksperimentuoti.. netgi ar tai veikia su [v] WDS Bridge..

Kaip ir sakiau fiziskai neprieinu prie sky hub (gimtojo routerio)
 galiu tik prisilogint prie jo, siaip itariu kodel nevalina pas ji
 2.4. greiciausia pas ji uz 2.4 ir 5 atsako skirtingi "procai" tas
 kuris apdoroja 2.4 wifi tuo paciu apdoroja ir LAN/USB/WAN o tas
 kur 5ghz tai tik 5ghz ir dar kazka, tiksliai zinai kad 2 lan
 portai sky hub routerio uzimti vienu PC ir vienu TV tai del to ir
 kritineja 2.4 greitis nuo 40 (maximumu maximimas) iki
 4Mbps
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/