Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-13 16:41:42
"MRT" <martynas@fastlink.lt> Wrote in message:

> NAT'ui reikalinga skirtinga IP adresacija, o ne pats firewall..
> Firewall - juk turim ir ant paprasto kompo firewall'us..
> Buitiniuose routeriuose paprastai prie NAT'o yra ir firewall funkcionalumas.
>
> Tik cia jau nesipletosiu, nes laiko klausimas kada
> uzsivartysiu su savokom, jei to dar nepadariau.

Jo NAT reguliuoja reikus vidiniai isoriniai ip ir ju portai a vat
 antras firewall gal nereikalingas nes nuo isores reikalu saugo
 sky hub....del windozes fw ir ramu tik dabar mastau kad jei koks
 kitas tinklo devaisas tures kokia zaraza kuri iki siol dar
 undetected (pvz. Androiduose laisvai gali karaliaut) ir ji_zaraza
 bombins man vidinius ipus (i isore neislys, sky hub sutvarkys
 bespriedela) tai nieko gero tegu geriau buna FW ijungtas
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/