Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: MRT
Data: 2018-03-13 17:17:26
> <..> tik dabar mastau kad jei koks kitas tinklo devaisas tures kokia zaraza kuri iki siol dar
> undetected (pvz. Androiduose laisvai gali karaliaut) ir ji_zaraza
> bombins man vidinius ipus (i isore neislys, sky hub sutvarkys
> bespriedela) tai nieko gero tegu geriau buna FW ijungtas

o kuri c50'tuko FW taisykle turetu nugesinti ta bombinima?..
t.y. isivaizduok ta c50 kaip eilini switch'a, kuris tiesiog sujungia tavo kompus.

Firewall - Enable SPI Firewall [v]:
<..> If you want all the computers on the LAN exposed to the **outside** world, you can disable it.

--

Del tokiu konfiginimu ir linksliuoja tuos Mikrotik'us:
http://demo.mt.lv/webfig/#IP:Firewall