Tema: Re: WDS ir greiciai?
Autorius: MRT
Data: 2018-03-06 14:00:47
> Va as ta pati ir noriu padaryt, per 5ghz paimt interneta ir dviem
> devaisam paduot per laida, tai galvoju kokiu greiciu galiu
> tiketis per laida

Mano bandymai buvo per single-band routeriuka, tai zinai..

Dualband'o atveju man kyla klausimas, kaip tame [v] WDS Bridge
priversti ir tiek tavo, tiek kaimyno visus 5GHz irenginius negalvot, kad
main signalas yra kartojamas ir neleist sneket per tavo Tp-link'a 5GHz.

Visokie ten DDWRT ar Microtik itarciau butu lankstesni siuo
poziuriu nei stock TP-Link'o (o gal ir kitu gamintoju) FW.