Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-13 18:05:21
nu jo rodo ir DHCP ir gateway serva ta pati 192.168.0.1, reiskia tas
archeris leidzia viska kiaurai i sky hub routeri
del SMB v1 klausimas, gerai kompuose v1 diseiblinu visam tinkle lieka tik
vienas SMB v1 servas, t.y. archeris ir keli klientai, telefai, plansetes,
tv, mag. kokie galimi blogiausi scenarijai? archerio daba adminas gali tik
vienas but, t.y. mano kompas priristas pagal mac, remote isjungtas...sakai
juodoji skyle tinkle? FW ijungti visur kur imanoma, ka bombintojas pasieks
naudodamas v1 skyle...routeri nuhakins (archer) maximum?