Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: PxYra
Data: 2018-03-13 16:35:36
"MRT" <martynas@fastlink.lt> Wrote in message:

> Cia buvo mintis, kad NAT'as reikalingas WAN IP adresa
> "transliuoti" i LAN.. Todel NAT'as neturetu veikt WDS'e ..
> FW kaip ir galimas tarp "interfeisu", pvz. wifi nuo lan atskyrimui ir pan.
> Kas del DHCP - kartais buna opcija "secondary DHCP",
> na tarkim dingo wifi, tai prarandi IP adresus tarp savuju device..
> Aisku net jei tas "pagalbinis DHCP" - jis berods vis vien
> turi gateway nurodyt (isduoti) ta primary kaimyno routeriuka..

Siaip dar is pradziu galima pagalvot kad WDS tai kaip bridge
 rezimas pas kitus routerius_modemus t.y. wifi nukreipimas i viena
 kita wifi ar viena kita eth, siaip su DHCP uzminei mysle kaip jis
 isdalina ipus kitiem devaisam...bet kad kiti ipai mato gateway
 sky hub routerio ip 192.168.0.1 o ne archerio 192.168.0.77. tai
 faktas...dar keista dalyka pastebejau..kad atjungus firewall
 speedteste padidejo pingas pasidare 17-23 kai su fw buvo 11-20...
 gal cia siaip sutapimas nzn, reiks patikrint, kas liecia USB
 sharinima tai man nepatinka kad SMB v1 only moka, suvelia
 reikalus windozeje....ziuresiu gal windows vel isjungsiu SMB v1
 palaikyma ...px kad windows per tinkla nebematys..reiks i ta HDD
 per FTP failus sukelinet (moka archeris pakurt FTP) o kiti
 devaisai matys sharus kadangi draugauja su SMB v1, atkeliauja jau
 pas mane senukas MAG250 tai ziuresiu gal tas geriau su serverio
 funkcija tvarkysis
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/