Tema: Re: WDS ir greiciai? (UPDATE)
Autorius: MRT
Data: 2018-03-13 17:29:26
> Siaip dar is pradziu galima pagalvot kad WDS tai kaip bridge
> rezimas pas kitus routerius_modemus t.y. wifi nukreipimas i viena
> kita wifi ar viena kita eth,

ar labiau "tiltas" iki pirmojo?..

> siaip su DHCP uzminei mysle kaip jis
> isdalina ipus kitiem devaisam...bet kad kiti ipai mato gateway
> sky hub routerio ip 192.168.0.1 o ne archerio 192.168.0.77. tai
> faktas...

normalu.. pasitikslink dar koks DHCP servas dalina IP adresus..
pvz. pas mus DHCP servas ir Gateway nesutampa..
IP adresa gali isduoti ir TP-LINK'as
(nurodydamas GW 192.168.0.1, nors pats butu 192.168.0.77)
arba IP adresa gali isduoti ir per tilta prikibusiems tavo irenginiams
pats Sky Hub'as (ipconfig /all rodys DHCP serva 192.168.0.1).

> dar keista dalyka pastebejau..kad atjungus firewall
> speedteste padidejo pingas pasidare 17-23 kai su fw buvo 11-20...
> gal cia siaip sutapimas nzn, reiks patikrint,

Firewall'as ar jo funkcionalumas gali but WAN-LAN, LAN-wifi, gal ir wifi-wifi ??

> kas liecia USB sharinima tai man nepatinka kad SMB v1 only moka, suvelia
> reikalus windozeje....ziuresiu gal windows vel isjungsiu SMB v1
> palaikyma ...px kad windows per tinkla nebematys..reiks i ta HDD
> per FTP failus sukelinet (moka archeris pakurt FTP) o kiti
> devaisai matys sharus kadangi draugauja su SMB v1, atkeliauja jau
> pas mane senukas MAG250 tai ziuresiu gal tas geriau su serverio
> funkcija tvarkysis

Sakykim SMB v1 sux & must die.. o jei tas SMB v1 butu
pasiekiamas is isores, tai karsta gali pasiulyt ir iki planinio uzsilenkimo.