Tema: Re: Pergales diena
Autorius: Toxis
Data: 2012-05-25 14:39:08

"Stilius"  wrote in message news:jpnos1$89k$1@trimpas.omnitel.net...

"Toxis" <tox@home.lt> wrote in message
news:jpnj1c$vg3$1@trimpas.omnitel.net...
> Paliejant mazuto ant ugnies; o kaip būtų buvę, kai tarp daugumos būtų
> buvusi
> mažuma tikinčiu dievu?  Butu taip, kaip buvo graikijoj iki sokratiku -
> mokslas shuoliaves I prieki, o dabar gal but jau skraidytumem po
> artimiausias zhvaigzdes ir naudotumemes startrekiniais teleorteriais
> (ekstarpoliuojant kiek galejo but nuveikta per tuos 1k++ metu, jei tiek
> nuveikta per 100+ dabartinio mokslo.

Graikų mokslas ir santvarka buvo neteisinga :) Barbarai nušlavė.

iooo.. zhinom tamstos zhinias biologijoj, religijos istorijoj, geologijoj ir
astrofizikoj, dabar suzhinojom istorijoj..

> (Krikšionybės pradžioje buvo priešingai, nereikėjo būti mokslininku.)
>
> Ka?
> Krikshchionybe savo pradzhioje buvo eiline sekta, kuriu tuometineje romos
> imperijoje buvo tuntai, kaip ir tokiu jazusu (4/5 net trainiojosi tuo
> pachiu
> metu kaip ir jazusas (+/-) ), net biblijoj (naujajam testamente) minimas..
> hm.. 1 tikrai prisimenu, bet kazhkodel atrodo kad du - kadangi zhemiau
> skelbiates, kad biblijos zhiniose jus kurkas stipresnis, gal galetumete
> priminti?

Nesupratau apie ką tu čia? Dabar Jėzumi taip pat ne vienas skelbiasi.

ash neapsiimsiu lopyti spragu, kurios paliktos tamstos ishsilavinime, nes
kaip supratau, jus tomis skylemis didzhiuojates, o parodant pirshtu I ja jus
ja neshiojat kaip garbes zhenkliuka..

>    Mokslininką pavadinti šviesiu žmogumi man niekaip neapsiverstų, nieko
> prieš J. Vaitkų neturiu. Kažkaip asocijuojasi su tarybiniais mokytojais ir
> bibliotekomis, net nupurtė. Fu!
>
> o vienintelis lietuvis tiesiogiai dalyvaujantis didzhiausiam pasaulyje
> moksliniame eksperimente tavo manymu yra vertas kokio apibudinimo? (gerai,
> zinau, ne vienintelis, bet _man_rods_ vienintelis tiesiogiai kaip
> mokslinis
> bendradarbis, o ne support staff'as)

Dirba savo darbą, gerai išmano ir tiek. O gal reikia paminklą pastatyt, kad
dirba didžiausiame pasaulio projekte, kaip Leninui vedusiam į šviesų rytojų?
:)
Daugiau kreipiu į tavo apibūdinimo reikšmę primenanti piarą. Paprastam
žmogui toks apibūdinimas labiau tiktų, kuris rūpinasi pagalbos
stokojančiais, o ne mokslininkui.

pavyzdzhiui motinai teresei?

> Mišrainė (su kabliuku(-ais)):

Nu ką neįsižeiskt, bet užkibai.

Toxi baik absurdus rašyt. Aš labiau informuotas ;)

pastebejau

Ir tepu slides anot Yvl.  Man sunku 30C karštyje rašyt. :D

pasak meteorologu pakruojije dabar +19, bet ka ash chia vis su safo
faktais...