Tema: Re: Pergales diena
Autorius: Stilius
Data: 2012-05-23 20:06:35
"Toxis" <tox@home.lt> wrote in message news:jpio1c$76q$1@trimpas.omnitel.net...

> kurio zhodzhio nesupratote, "savarankishkas", ar "mastymas"

Turiu omeny kontekstą:
 ___">> ogi tuo, kad gerieji krikshchionys buvo ishbanyje visa helenizma

 > Krikščionys turėjo ir turi tam priežasčių matyt.
 >
 > taip, jie nemegsta savarankishko mastymo, o tiesa pasakius mastymo
 > apskrytai:)"___

> Gal kabutes ne taip supratai?
>
> ash pradedu mislyt, kad arba trolinam, arba nesusikalbam... Kurios
> koncepcijos nesuprantam? Kad maurai gyveno dabartines ismanijos (Pagrinde -
> Valencijos Murcijos regionas), kad jie verte graiku filosofija ir patys
> sekmingai filosofavo? Kad jie buvo nukariauti? Ar kad kai zhmones
> nukariauja, jie dazhniausiai nespeja susirinkti visu shmutkiu po saves?

Aišku, kad nesusikalbame. Privertei pasidomėti, tai dabar pats pasidomėk. Ispanijos maurai tepaliko keletą pastatų. Didesnę įtaką paliko kryžiaus žygiai ir rytų arabai su kuriais buvo intensyviai prekiaujama po karų. Renesansas kaip mokslo ir meno kryptis kilo ne Ispanijos teritorijoje.

> Rišant prie to ką parašei ankstesnėje žinutėje, daugumoje mokslininkų žydai
> daro atradimus ir po to juos paslepia nuo visuomenės? Nesąmonė! Jei koks
> iš(at)radimas nediegiamas plačiai, tam yra dažniausiai ekonominė
> priežastis(-ys).
>
> ka? Shita, gal tu su Tomu kartu sumushtiakus mikrobanginej kepi?:)

Cha cha cha! Tu dažniau tuos akmenis glostyk. Kiekvieną parašytą mintį galima suprasti mažiausiai dvejopai. Atsakiau į tavo mintį ne taip kaip tu tikėjaisi. :)

> [...]
> zhydams religija shiais laikais yra daugiau mazhiau laisva forma (neskaitant
> hardcoriniu atstovu, kurie sheshtadieni net teliko persijungt neturi
> teises:) - tai duoda galimybe ishsilaisvint ish religijos panchiu ir
> mastyt - kas duoda visam pasauliui naudos - ishradimai ir atradimai pelne
> nobelius (velgi, ash nesakau, kad krikshchionys, budistai, hindu, sikhai ar
> shintoistai neturi nobelio premiju lauretu, tiesiog visi jie yra
> skaitlingesnes religijos, mano emphasis buvo ant daugiausiai nobeliu
> religija vs mazhiausia. Bet kaip matau matyt per giliai uzhkabinau.

Kaip sakoma, kabini ten kur nieko nėra. Apie šiuolaikinius lietuvius galima pasakyti tą patį kaip ir bet kurią kitą tautą kaip ir žydus. Pagilink žinias apie žydų bendruomenes, kaip jie gyvena ir kokia tvarka pas juos yra. Ką reiškia mokytas žydas ir jo statusas bendruomenėje.

> "durna religija" = "durnas plaktukas, kuris iškrito tau iš rankos ant kojos"
> ;-)
> malonu, kad suprantat, kad religija yra yrankis (valdyti mases), o ne
> morales/tiesios/istorijos shaltinis, tai jau pirmas zhingsnis:)

Patrolinai truputį? Nei religija nei plaktukas negali būti protingi. Supratai? :-)

> [...]
> pagonistai, hipiistai ir t.t. Visuose tikėjimuose dievų skaičius įvairuoja
> nuo 0 iki šimtų. Taigi skaičių 1++ milijardo gali pataisyti iki _visi_
> gyvena užspausti ;-)
>
> Viskas yra plauku spalva, ryzhas, shatenas, blondinas, plikas... Protingai
> skamba? Galiu atsakingai pareikshti, kad tikrai ne visi tiki (jei mes kalbam
> apie religini tikejima, o ne 'buitini' - kaip kad dabar ash tikiu, kad
> tamsta perskaites shi posta nevazhiuosite prie mano namu laukti manes
> isheinanchio ir uzhdubasinti kirviu, kad nemaishyti shiu dvieju labai

Tau tikrai ... , jei tokios mintys kyla. Aš ne vilkas, kad paklydusios avelės gyvybę atimčiau! :)

> skirtingu savotu, deja turiunchiu liaudyje viena zhodi, pastaraji patogumo
> vardan isivardinkime kaip prielaida, prezumcija. Taigi taip, visi zhmones
> operuoja prezumcijom kasdieniniame pasaulyje, bet religija yra absoliuchiai
> kitas zhveris) tiki dievuliais, sielom, aurom ir pan., yra zhmoniu,
> sugebejusiu ishaugti ish vaikishkos stadijos, kai tikima pasakomis ir
> isivaizduojamais draugais. Ir tokiu zhmoniu pasaulyje daugeja. Toklioj
> Chekijoj ju yra 30% populiacijos, estijoj 26, hell, net lietuvoj pasirodo
> yra 12% zhmoniu.

Manau nevisiškai iki galo supratai mintį, kad visi yra tikintys. Netikintysis tiki, kad reikia netikėti. Labai troliškai parašiau?! Bet gal nuo to bus aiškiau. :-)