Tema: Re: Pergales diena
Autorius: Toxis
Data: 2012-05-23 16:17:32
>O ką reiškia savarankiškas mąstymas?

kurio zhodzhio nesupratote, "savarankishkas", ar "mastymas"

> Aišku. Arabai po kryžiaus žygių "perdavė" žinias apie mokslą: matematiką,
> mediciną. Graikai ir romėnai vaizduojamąjį meną paskatino.
>

> Na, jago nepasitikime mano perduodama informacija - visada pravartu
> tiesiog
> pasitikrinti, pasiskaityti. Mano zhinios shia tema yra akademines, pats
> deja
> Alhambros shturme nedalyvavau

Gal kabutes ne taip supratai?

ash pradedu mislyt, kad arba trolinam, arba nesusikalbam... Kurios
koncepcijos nesuprantam? Kad maurai gyveno dabartines ismanijos (Pagrinde -
Valencijos Murcijos regionas), kad jie verte graiku filosofija ir patys
sekmingai filosofavo? Kad jie buvo nukariauti? Ar kad kai zhmones
nukariauja, jie dazhniausiai nespeja susirinkti visu shmutkiu po saves?

> Na, mintis, tiesa gal ne visai rishliai ishreikshta buvo ta, kad
> isivaizduokit, kiek potencialiu atradimu, naujoviu ir gerio visai
> zhmonijai

Rišant prie to ką parašei ankstesnėje žinutėje, daugumoje mokslininkų žydai
daro atradimus ir po to juos paslepia nuo visuomenės? Nesąmonė! Jei koks
iš(at)radimas nediegiamas plačiai, tam yra dažniausiai ekonominė
priežastis(-ys).

ka? Shita, gal tu su Tomu kartu sumushtiakus mikrobanginej kepi?:)

Zhydus ash chia paminejau, kadangi apie juos kalba buvo aukshchiau, bet
labiau del to, kad jie yra viena ish mazhiausiai skaitlingu pasauliniu
religiju tiesiogiai susijusi su krikshchionybe ir islamu. Tik kadangi
zhydams religija shiais laikais yra daugiau mazhiau laisva forma (neskaitant
hardcoriniu atstovu, kurie sheshtadieni net teliko persijungt neturi
teises:) - tai duoda galimybe ishsilaisvint ish religijos panchiu ir
mastyt - kas duoda visam pasauliui naudos - ishradimai ir atradimai pelne
nobelius (velgi, ash nesakau, kad krikshchionys, budistai, hindu, sikhai ar
shintoistai neturi nobelio premiju lauretu, tiesiog visi jie yra
skaitlingesnes religijos, mano emphasis buvo ant daugiausiai nobeliu
religija vs mazhiausia. Bet kaip matau matyt per giliai uzhkabinau.

> yra uzhspausta, vien del to, kad durna religija ikaitais laiko 1++
> miliardo
> protu - nuo to potencialiai kenchia visa zhmonija. Su tuo palyginus visa
> zhala kuria daro terorizmas yra niekine...

"durna religija" = "durnas plaktukas, kuris iškrito tau iš rankos ant kojos"
;-)

malonu, kad suprantat, kad religija yra yrankis (valdyti mases), o ne
morales/tiesios/istorijos shaltinis, tai jau pirmas zhingsnis:)

Tu siaurai mąstai ir vienpusiškai. Nėra nei vieno netikinčio žmogaus. Visi
be išimties tiki: katalikai, musulmonai, budistai, ateistai, anarchistai,
pagonistai, hipiistai ir t.t. Visuose tikėjimuose dievų skaičius įvairuoja
nuo 0 iki šimtų. Taigi skaičių 1++ milijardo gali pataisyti iki _visi_
gyvena užspausti ;-)

Viskas yra plauku spalva, ryzhas, shatenas, blondinas, plikas... Protingai
skamba? Galiu atsakingai pareikshti, kad tikrai ne visi tiki (jei mes kalbam
apie religini tikejima, o ne 'buitini' - kaip kad dabar ash tikiu, kad
tamsta perskaites shi posta nevazhiuosite prie mano namu laukti manes
isheinanchio ir uzhdubasinti kirviu, kad nemaishyti shiu dvieju labai
skirtingu savotu, deja turiunchiu liaudyje viena zhodi, pastaraji patogumo
vardan isivardinkime kaip prielaida, prezumcija. Taigi taip, visi zhmones
operuoja prezumcijom kasdieniniame pasaulyje, bet religija yra absoliuchiai
kitas zhveris) tiki dievuliais, sielom, aurom ir pan., yra zhmoniu,
sugebejusiu ishaugti ish vaikishkos stadijos, kai tikima pasakomis ir
isivaizduojamais draugais. Ir tokiu zhmoniu pasaulyje daugeja. Toklioj
Chekijoj ju yra 30% populiacijos, estijoj 26, hell, net lietuvoj pasirodo
yra 12% zhmoniu.