Tema: Re: Pergales diena
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-05-10 14:22:37
    Labai issamiai ta tema nesidomejau, nors ir mano pacio senelis atejus komunistam pakliuvo i vorkutos kalejima, ne lageri - i lagerius veze paprastus civilius, na jis laisvos Lietuvos metu buvo vieno is rajonu (tuo metu apygardom vadino) policijos virsininku, net A. Smetona buvo ranka spaudes, is ten veliau gryzo poto kai mire stalinas, dar net sovietmecio metu budavo megdavo poto vis stalina pasiepti.  Esme visa buvo, kad sovietai veike per propoganda, o visokie intelektualai ar siaip kazokie itakingi zmones greiciausiai ir atitiko tuos kriterijus, zodziu tie kas gali daryti kazkokia itaka zmoniem, o kita dalis tai pasiturintys zmones, na beje tokie ir daryti itaka gali.

    Nors manau jei butu atejas hitleris tai butu tiesiog tuos pacius zmones susaudes, aisku gal turtuoliai butu maziau nukenteja nei prie Stalino, nes kiek kitas poziuris, bet priemones butu buve kitos. Va kaip cia kazkas nesenai pasakojo facebook "Lietuva senose fotografijose" prie Alytaus senoviniu fotografiju su nacistu tanku jei gerai pamenu. Tai pasake, kad kai atejo naciai i Alytu tai is karto visus dvasininkus ir kunigus susaude be dideliu razborkiu.

JDM.