Tema: Re: Pergales diena
Autorius: amenox
Data: 2012-05-10 12:58:52
Kovojo Hitleris Vs Stalinas. Man asmeniškai jie abu vienodi. Vokietija buvo
padalinta į dvi dalis, gali palygint kokioje stadijoje buvo vakarų ir rytų
pusės kai jos susijungė. Taigi koks skirtumas kuris iš šių dviejų būtų
nugalėjęs? Abu naudojo lygiai tas pačias priemones. Būt nugalėję vokiečiai,
pergalės dieną švęstų jie, daba švenčia rusai, vat ir visas skirtumas.